עדכון חורף 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קוטל יתושים בקיץ

    הקיץ מביא אתו המון יתושים ויתושות אשר הופכים לעיתים את החיים של כולנו לסיוט לאור העקיצות הרבות. לכן יש למצוא פתרונות יעילים שיכניעו את התופעה הזו.

    פתרון לכל המעופפים

    הפתרון המוצלח והיעיל ביותר הוא קוטל יתושים בקיץ אפקטיבי שמותאם לכל המעופפים מלבד היתוש טיגריס. הסיבה לכך היא שכל המעופפים פעילים בעיקר בלילות ולכן מכשירים שיש בהם אור אולטרה סגול הם מאד אפקטיביים ויוצרים מהפך משמעותי בבית. לעומת זאת יתוש הטיגריס פעיל בעיקר במשך היום ולכן דרכי הפעולה נגדו הן שונות כיוון שהאור האולטרה סגול לא ייצור שום אפקט.

    קוטל יתושים בקיץ אשר מותאם לכל המעופפים מצליח לקלוט את כולם ללא שימוש בכימיקלים, תוך צריבה שלהם והכנסתם לתוך המכשיר, ללא קולות רקע וללא ריח שרוף עקב מותם. זהו הפתרון האידאלי לכל בית.

    שימוש בקוטל יתושים איכותי בקיץ

    הדרך המומלצת היא לתלות מכשיר זה במיקום שבו מרגישים את הימצאותם של יתושים ומעופפים רבים, כמו לדוגמה במרפסת, באחד החדרים או בסלון. נקודות התורפה הן שונות בכל בית ולכן בהתאם לכך תולים את המכשיר. לעיתים יש צורך בהצבה של כמה מכשירים אם יש יתושים שמגיעים ממקומות שונים כמו עקב ההשקיה בגינה, או משלוליות מים שנמצאות באופן קבוע מתחת לחלון של אחד מחדרי הבית.

    דוחה יתושים לקיץ

    קיימים כמה גורמים שיוצרים יחד את השילוב האופטימלי, האור הסגול שבוקע מהמכשיר, העובדה שהיתושים מזהים את ה CO2  מהגוף, הפעילות השקטה ללא ריח אך במלוא העוצמתיות.

    לאור כל הסיבות הללו, זה מכשיר ייעודי שמתאים לתלייה מעבר לבתים גם בגני אירועים, בתי קפה, מסעדות ועוד שנהנים מהמאוורר היוצא דופן ומהפעלת מערך הפוטו קטליזה.

    בדרך זו רוב היתושים ושאר המעופפים נחסמים ולכן בני הבית, האורחים והמוזמנים באירועים השונים אינם סובלים כבר מהמטרד של המעופפים והם יכולים ליהנות מישיבה נינוחה גם בימי הקיץ החמים.

    אם גם אתם מעוניינים במכשיר ייחודי זה, זה הזמן לבחור מהמוצרים שלנו מכשיר נגד יתושים שיבצע עבורכם את הפעולות הנדרשות לחיים הרבה יותר נעימים.

    מוזמנים לקרוא בנוסף: דוחה יתושים | קטלן יתושים

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0