עדכון חורף 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    דוחה יתושים חשמלי

    המטרה של כל אדם היא שלא יהיו יתושים בסביבת המגורים שלו, הן בבית והן בחצר. לכן הוא רוכש את המכשיר החשמלי האולטימטיבי, אשר יפתור לו בעיה זו.

    ההשפעה של היתושים

    בבתים רבים קיימת בעיה שיתושים חודרים הביתה, הם מפריעים, מטרידים ובעיקר עוקצים את בני הבית. הסובלים העיקריים הם הילדים והתינוקות שנראים אחרי לילה שבו היו יתושים בחדר, מלאים בעקיצות. לעיתים יש מעט נפיחות והיא יורדת במהרה ולעיתים הדבר יכול להתפתח לפצעים רציניים ולתופעות נלוות.

    היערכות בבית נגד היתושים

    יש כמה פעולות שיש לבצע כדי להרחיק את היתושים מהבית:

    • לייבש כל שלולית של מים בחצר או בשטח הציבורי, כדי למנוע את הגעתם של היתושים הרבים.
    • להתקין רשתות נגד יתושים בכל החלונות סביב הבית וגם בדלתות המעבר לחצר.
    • להתקין כילה מעל מיטת התינוק, כדי שהיתושים לא יצליחו לחדור פנימה.
    • להתקין דוחה יתושים חשמלי.

    אביזר להשמדת היתושים

    המטרה היא לרכוש דוחה יתושים חשמלי שמבצע עבודה אפקטיבית ורוחבית. הפעולות שהוא מבצע הן שאיבה שקטה של כל יתוש שמתקרב למכשיר, כל החרקים המעופפים נכנסים פנימה לתוך המכשיר ואין לכך ריחות של חרקים שרופים.

    המבנה של מכשיר זה מנצל את התכונות הייחודיות שלו כמו חום, לחות, אור ו – 2 CO  וכך נוצרת פעולה קטלנית משולבת שלא מותירה שום סיכוי ליתושים ולשאר המעופפים לחיות.

    שילוב כוחות נגד היתושים

    כאשר רוצים להיפטר באופן היקפי מכל היתושים, נוקטים את כל הפעולות. אך האפקטיביות הרבה ביותר היא למכשיר דוחה יתושים חשמלי שקולט מהר מאד את כל היתושים שמסתובבים סביבו ותוך שניות הם נעלמים פנימה לתוך המכשיר וכך לא נותרים יתושים בסביבה.

    טיפול ביתושים בחצר

    בגינה יש לבצע השקיה מדודה ולפעמים גם לא להשקות כלל כדי להרחיק את היתושים. בכל פעם שמבצעים השקיה היתושים מתקרבים לכל שלולית קטנטונת של מים שקיימת בשטח. לכן מונעים זאת מראש.

    אם אתם רוצים מכשיר שיפתור לכם את בעיית היתושים אחת ולתמיד, סמנו באתר האינטרנט את המכשיר נגד יתושים שהוא הנכון ביותר לבית ולחצר שלכם.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0