עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    איך להרחיק יתושים?

    איך להרחיק יתושים היא שאלת השאלות. יתושים לא רק מטרידים עם עקיצותיהם המגרדות, אלא גם עלולים להוות סיכונים בריאותיים על ידי העברת מחלות כמו מלריה, קדחת דגני ווירוס זיקה ועוד.
    כדי ליהנות מסביבה נטולת יתושים, חיוני לנקוט באמצעי מניעה כמו קוטל יתושים טוב, כדי להרחיק  יתושים, ולהבטיח מרחב מחיה נוח ובטוח.

    דרכים ושיטות להרחקת יתושים

    1. מים עומדים:

    יתושים מתרבים במים עומדים, ולכן ייבוש אזורי רבייה פוטנציאליים הוא חיוני.

    1. תחזוקת החצר:

    יתושים נמשכים לצמחייה עבותה ואזורים מוצלים. שמירה על החצר מטופחת, תוכל לצמצם את אוכלוסייתם.

    1. רשתות הגנה:

    רשתות על החלונות ודלתות משמשים כמחסום, ומונעים מיתושים להיכנס לביתכם.

    1. שימוש במלכודות יתושים:

    שימוש במלכודות יתושים אוריטק יכולה לסייע מאוד. מכשירים אלו בהחלט יודעים איך להרחיק יתושים. הם משתמשים במנגנונים שונים כדי למשוך וללכוד אותם, תוך צמצום אוכלוסייתם לאורך זמן.

    איך להרחיק יתושים מהגינה ומהחדר?

    גינה זהו מקום בו אוהבים לבלות בשעות הערב עם השפחה או עם החברים, לארח בחגים ועוד אירועים משמחים, אך החגיגה עלולה להפוך לאירוע פחות נעים כאשר היתושים מתחילים להופיע ולעקוץ. למרבה השמחה כן ניתן לשמור על הסביבה שלכם ולהרחיק את היתושים מכם אם תבצעו כמה שלבים, ולא רק על ידי מכשור מתאים אשר ניתן למצוא אצלנו במגוון של אפשרויות, אלא ניתן להוסיף עוד כמה שלבים חשובים כמו:

    • תמיד תדאגו שלא יהיו בסביבה מקורות של מים עומדים או לחים באופן קבוע. רצוי שגם אצל השכנים שלכם לא יהיה.
    • תדאגו לשמור על הניקיון באופן סדיר בו לא יהיו הרימות של גזם או עלים, לכלוך ודברים רכובים.
    • הנכם יכולים להשתמש בכמה תרופות סבתא כמו פיזור של ציפורן, גרידות לימון או פשוט לרכוש נרות העשויים ציטרונלה, שימוש בשמנים הטריים כמו לבנדר, אקליפטוס, לימון, שמן עץ התה ועוד.
    • אם אתם אוהבים לגדל צמחים, אז מאוד מומלץ שתאמצו אל תוך הגינה שלכם צמחים כמו לבנדר, בזיליקום, גרניום, ועשבי לימון השונים אשר מרחיקים את היתושים.

    איך להרחיק יתושים בעזרת חומרים דוחי יתושים

    חומרים דוחי יתושים טובים הם דרך יעילה להרחקת יתושים. המרכיבים הנפוצים והיעילים ביותר להרחקת יתושים כוללים  פיקרידין, שמן אקליפטוס ולימון בחירת חומר דוחה יתושים עם אחד מהמרכיבים הפעילים הללו תביא לקבלת תוצאות מיטביות.

    בבחירת חומר דוחה יתושים יש לקחת בחשבון את משך ההגנה שהתכשיר יודע לספק ,את השיטה בה משתמשים בו ( ריסוס, קרם, מגבון, מדבקות ועוד), את בטיחותו לעור מבחינת רגישויות לחומרים מסוימים, את ריח התכשיר, את מרקמו ( שמנוני , דביק), האם החומר נבדק ואושר על ידי משרד החינוך, והאם יש עליו המלצות מאנשים שעשו בו שימוש.

    קוטל יתושים הוא הבחירה המוצלחת להרחיק יתושים

    כל הדרכים האלו יסייעו מאד במאבק איך להרחיק יתושים ואיך להפחית משמעותית את נוכחות היתושים מסביב לביתכם כדי שתוכלו ליהנות מסביבה נטולת יתושים.
    אתם יכולים לשלב בין המכשור החשמלי לבין התכשירים הטבעיים או לא כימיקליים. אין מניע מלהשתמש למשל בנירות ציטרונלה או לפידים המכילים שמנים הטריים לבין תכשירי לקטילת יתושים. ההפך, אתם רק תוכלו לשפר את התוצאות לאורך טווח ארוך ובכך להקנות לעצמכם פרטיות ולהבטיח לעצמכם סביבה נקייה מיתושים ולא תסבלו מביקורי פתע אצלכם בבית של היתושים הלא רצויים. אז אל תחכו למחר או לשבוע הבא, ופנו אלינו כבר היום לקבלת ייעוץ והכוונה.

    אשפרות נוספת ומומלצת היא להזמין קוטל יתושים מקצועי ייחודי שהוא המפתח להרחקת יתושים ולהגנה על עצמכם ועל יקיריכם מפני עקיצות מרגיזות ומפני סיכונים בריאותיים פוטנציאליים. אצלנו ב oritec תוכלו למצוא את המענה הטוב ביותר להרחקת יתושים. בצעו כבר עכשיו הזמנה של המוצר המתאים ביותר לצורכיכם.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0