עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קטלן מעופפים לבית

    הימצאותם של יתושים ומעופפים נוספים בבית לאורך כל שעות היום ובמיוחד בלילה, מפריעה לכל בני הבית. לכן כל משפחה מחפשת פתרונות יעילים, כדי להתמודד עם בעיה זו.

    בחירה של מכשיר נגד יתושים

    קטלן מעופפים לבית הוא המכשיר האיכותי ביותר בקטגוריה של מכשירים נגד יתושים המותאם להתקנה בבית. זאת כיוון שהוא מבוסס על כמה פרמטרים אלמנטריים שיוצרים יחד את השילוב המוצלח ביותר.

    התנאים הם אור, חום, לחות ו – co2. לכל אחד מהם יש תפקיד חשוב במכלול הביצוע של קטלן מעופפים לבית. המלכודת ליתושים כוללת נורות אולטרה סגוליות שמייצרות פוטו קטליזה וגם מאוורר עוצמתי ביותר.

    המאוורר מסתובב כל הזמן וקולט את כל המעופפים אשר נעים במרחב. לאור הפעולה המאסיבית שלו, אף יתוש ואף חרק מעופף לא מצליחים להתחמק וכולם נכנסים פנימה לתוך קטלן מעופפים לבית ונעלמים בתוכו.

    השימוש באופציה של קטלן מעופפים לבית

    לעומת מכשירים אחרים שבהם השתמשו בני הבית בעבר, מדובר במכשיר אפקטיבי אשר מבצע פעולה שקטה ואינו מותיר אחריו ריחות לא נעימים של היתושים השרופים. משפחות שמעוניינות בשקט מהיתושים, מילדים שלא קמים בבוקר עם עקיצות על הידיים ועל הרגליים, בוחרים לרכוש מכשיר קטלן מעופפים לבית ונהנים מהתוצאות.

    בבית ובכל מקום אחר

    קטלן יתושים מעופפים לבית מתאים לביצוע פעולות רוחביות נגד כל המעופפים בבית, בגינה, במסעדות, בבתי מלון ובכל מקום אחר שיש בו הצטברות של היתושים והמעופפים הנוספים.

    פעולות מניעה של היתושים

    כדי ליצור פתרון מושלם, כדאי לבצע פעולות מניעה כך שהיתושים לא יתקרבו הביתה. אם רואים שיש יתושים רבים ליד שלוליות במדרכה או בפארק הסמוך, כדאי לקרוא לנציגים של הרשות המקומית כדי שיבצעו ריסוס מתאים נגדם. מעבר לכך אם יש גינה, כדאי להשקות באמצעות כמות המים הנדרשת ולא מעבר לכך וזאת כדי שלא יהיו שלוליות שידרבנו את הגעתם של היתושים לגינה.

    אם זה בדיוק מה שאתם מחפשים, תראו באתר את האופציות המוצעות, בצעו הזמנה ואנחנו נדאג לכך שהמשלוח יגיע לביתכם תוך פרק זמן קצר ותיהנו מהחיים ללא יתושים.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0