עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קטלן יתושים חזק

    היתושים ושאר המעופפים הם מטרידים מאד ולכן במקומות ציבוריים מחפשים פתרון רוחבי שיפתור את הבעיה כיוון שמגיעים אליהם אנשים רבים והימצאותם של המעופפים במרחב, מפחיתה מההנאה של האורחים הללו.

    הצבה של קטלן יתושים

    אחת האופציות המוצלחות ביותר היא תלייה או הצבה של קטלן יתושים חזק במקום מסוים במרחב של מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, גני אירועים, בריכות שחייה, חדרי אוכל ועוד. הסיבה לכך היא שהאפקטיביות של מכשיר זה נובעת מארבעה פרמטרים שכולם חשובים ביותר, חום, לחות, אור ו – 2 CO. השילוב הקטלני של כל המרכיבים הללו מדרבן את המעופפים ואת היתושים להתקרב אל המכשיר בעל האולטרה סגול וברגע שהם מתקרבים אליו הם מתווספים אל מיכלי האיסוף.

    למכשיר זה יש יתרונות רבים ואחד החשובים שבהם הוא בכך שלא שומעים את רגעי ההתחשמלות של המעופפים, אלא הם מצטברים במיכל ללא כל צליל.

    התאמה של המכשיר לצורך בשטח

    כשמדובר על מרחבים גדולים במיוחד כמו גני אירועים, אפשר להציב יותר ממכשיר אחד כדי שתהיה שליטה על כל המרחב. מכשיר קטלן יתושים חזק מתאים בפעילותו לכל סוגי המעופפים והיתושים מלבד יתוש הטיגריס האסייתי, שלאור התכונות הייחודיות שלו, הוא זקוק למכשור ייעודי.

    מניעה של הגעת יתושים לסביבת המגורים

    גם כאשר משתמשים באופציה של קטלן יתושים חזק, קימת חשיבות רבה לבצע במקביל גם פעולות למניעת הגעתם של היתושים לאזור שקרוב הביתה, או למקומות ציבוריים הומי אדם.

    לכן אם רואים שלוליות שנוצרו עקב פיצוץ של צינור, השקיה בכמויות גדולות של מים, או שלוליות שנוצרו מכל סיבה אחרת, חשוב לייבש אותם באופן מידי, או לחלופין לקרוא לעובדי הרשות המקומית כדי שיטפלו בכך אם המפגע הוא בשטח גדול.

    ככל שהייבוש יהיה מהיר יותר, כך ימנעו את הגעתם של כמות עצומה של יתושים, כיוון שהם מגיעים מהר מאד לכל מקווה מים ולאחר מכן, הרבה יותר קשה להיפטר מהם.

    קטלן יתושים חזק הוא מכשיר נפלא שמאפשר לחיות בשקט ללא עקיצות של יתושים. פנו אלינו כדי לקבל מידע נוסף עליו.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0