עדכון חורף 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קטלן יתושים אלקטרוני

    בכל בית מעוניינים למצוא פתרון לתופעה המדאיגה של יתושים ומעופפים נוספים אשר מגיעים הביתה במיוחד בימי הקיץ.

    פעולות מניעה נגד יתושים

    הצעד הראשון והחשוב הוא צמצום האפשרויות של הגעת יתושים לקרבת הבית. כיוון שהיתושים מתרכזים בכל מקום שיש בו שלוליות מים, המטרה היא לצמצם אותם עד כמה שניתן. לכן בגינה מבצעים השקיה מדודה שאינה משאירה שלוליות ולפעמים אף עוצרים את ההשקיה ביום או ביומיים כדי לא לאפשר ליתושים להתקרב לסביבת הבית.

    כאשר יש שלוליות במרחבים הציבוריים, נציגי העירייה אמורים להגיע ולבצע ריסוס מאסיבי. לכן יש ליידע אותם על השלוליות, כדי שהריסוס יבוצע מוקדם ככל האפשר לפני שמצטברים במקום אלפי יתושים.

    מכשור איכותי נגד יתושים

    קטלן יתושים אלקטרוני הוא מכשיר בטיב מעולה אשר מכחיד את כל היתושים שנמצאים סביבו. יש בו נורות אולטרה סגוליות ולכן היתושים אוהבים להתקרב לצבע זה ולחום שנפלט מהמכשיר. אך כשהם מתקרבים המאוורר הגדול שקיים בתוך המכשיר תופס אותם והם נכנסים לתוכו. בדרך זו קוטל המכשיר את כל היתושים והמעופפים הנוספים שקיימים בסביבה זו.

    לכן קטלן יתושים אלקטרוני מתאים לבית, לחצר, לבתי קפה, מסעדות, מוסדות ציבור ועוד. התקנה שלו במקומות הללו פותרת בעיה משמעותית ביותר של מעופפים ויתושים וברוב המקרים הם נעלמים תוך פרק זמן קצר.

    עיקרון הפעולה של הקטלן

    קטלן יתושים אלקטרוני מכיל נורות אולטרה סגוליות אשר ממגנטות את היתושים ואת המעופפים אליהם, כאשר הם קרבים למכשיר, המאוורר קולט אותם וכך הם נכנסים פנימה ומתרחש תהליך של פוטו קטליזה אשר משמיד אותם.

    הפעולה הממוקדת הזו מתרחשת הודות לשילוב של ארבעה גורמים, הלחות, האור, החום והימצאותו של 2 co. בזכות מערך זה, בני הבית סובלים הרבה פחות וברוב המקרים היתושים והמעופפים הנוספים לא מגיעים ואם הם מגיעים, הם נקטלים די מהר.

    אם אתם מחפשים פתרון רוחבי לבעיית היתושים שמטרידה אתכם ואת הילדים, תוכלו לרכוש כאן באתר את אחד מהמכשירים המקצועיים אשר יסייעו לכם מאד בחיי היום יום. אם יש לכם שאלות, השאירו כאן פרטים.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0