עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קוטל יתושים חשמלי – איפה אפשר לרכוש?

    קוטל יתושים החשמלי הוא מכשיר חדשני שמבטיח לחולל מהפכה בדרך שבה אנו נלחמים במטרדים מוצצי הדם כמו יתושים. חלפו הימים של גישושים עם תרסיסים לא יעילים וקרמים דוחים; קוטל יתושים החשמלי מציע פתרון בטוח יותר, ידידותי יותר לסביבה וממוקד במיוחד כדי להיפטר ממרחבי המחיה שלנו מהמזיקים נושאי המחלות הללו. במאמר זה נתעמק בתכונות, היתרונות ועקרונות העבודה של מכשיר חדשני זה, ונבדוק כיצד הוא יכול לעזור לנו להחזיר את הערבים שלנו וליהנות מסביבות נטולות יתושים בקלות.

    קוטל יתושים חמלי מומלץ - ORITRAP

    אופן הפעולה של קטלן יתושים חשמלי

    במכשיר זה קיימות שתי נורות אולטרה סגול אשר מייצרות אורך גל של 365 מ"מ של אור וחום יחד. בנוסף לכך המכשיר כולל דיסקית אשר מצפים אותה בחומר טיטניום דו חמצני. כאשר הקרניים האולטרה סגוליות פוגעות בטיטניום מתרחש הליך של פוטו קטליזה שבמהות מייצר co2 וגם לחות.

    במכשיר קטלן יתושים חשמלי קיים גם מאוורר עוצמתי אשר מסוגל לשאוב במלוא התפוקה שלו את כל היתושים, מעופפים, פרפרי עש, ברחשים, מעופפים מטרידים נוספים.

    כדי ליצור את מרב האפקטיביות, תולים קטלן חשמלי ליתושים באמצעות שרשרת במקום גבוה וכך כל המעופפים נמשכים אליו ונוחתים בתוכו.

    מיקום של קוטל יתושים חשמלי 

    כאשר מעוניינים לתלות קוטל חשמלי ליתושים, כדאי למצוא עבורו מקום מרכזי בכל מרחב. לדוגמה במרכז הגינה, במרכזה של המרפסת, במיקום מרכזי של שטחים ציבוריים כמו ליד בריכת השחייה, בבתי קפה, בתי מלון ועוד.

    מכשיר קטלן יתושים חשמלי אינו מתאים ליתוש הנמר האסייתי אלא רק ליתושים מהסוג הרגיל ושאר המעופפים. לכן אם בקרבת הבית קיימים שני סוגי היתושים, יש לשים קטלן וגם מלכודות נגד היתוש הקטלני כדי ליצור פתרונות רוחביים לשתי המטרות.

    קוטל יתושים חשמלי ORITRAP Home&Garden

    האם מותר לישון עם מכשיר חשמלי בבית?

    יש אפשרות לישון עם קוטל יתושים בבית וזאת עקב כמה סיבות:

    • האפקטיביות של מכשיר זה היא רבה ובכל רדיוס. לכן גם אם המכשיר ממוקם בסלון, מגיעים אליו כל היתושים שהגיעו לחדרים וכך קוטלים אותם.
    • מי שמעוניין למקם את המכשיר בחדר זה אפשרי, אך יש לתלות אותו במרחק של לפחות מטר אחד מהאנשים הישנים בחדר.
    • יש להביא בחשבון שמי שישן קרוב למכשיר זה עלול להיעקץ על ידם לפני שהם מגיעים למכשיר, להתעורר מהרעש של היתושים, או מהרעש של המכשיר.
    • ברוב המקרים ההעדפה היא לתלות את המכשיר בנקודה מרכזית כמו ליד המטבח או פינת האוכל והוא מעניק את כל המענה הנדרש.

    יעילותו של קטלן יתושים חשמלי

    בשנים האחרונות לקוחות רבים הבינו שיש לפתור את הבעיה של היתושים בבית ובסביבה הקרובה והם מחפשים פתרון אמיתי ואפקטיבי. על פי התגובות לקוטל יתושים חשמלי הייחודי מסתבר שהשיטה עובדת והרבה מאד יתושים שהטרידו את הדיירים נלכדו בתוך קטלן יתושים חשמלי. לאור זאת לאט לאט כמות היתושים פחתה באופן משמעותי.

    אם מקפידים גם על כך שלא יוצרו הנקודות האקוטיות אשר גורמות ליתושים להגיע כמו מים עומדים, או השקיה מרובה שמשאירה שלוליות והמון מים על האדמה, יש סיכוי סביר שהיתושים ייעלמו.

    יתרונות של קוטל יתושים חשמלי

    1. הדברת יתושים יעילה: קוטלי יתושים חשמליים נועדו למשוך, ללכוד ולחסל ביעילות יתושים. מכשירים אלה מנצלים שילוב של אור אולטרה סגול, חום ולפעמים אפילו פחמן דו חמצני כדי למשוך אליהם יתושים. ברגע שהיתושים באים במגע עם המכשיר, הם מחושמלים או נלכדים, מה שמספק אמצעי יעיל להפחתת אוכלוסיות היתושים באזור נתון.
    2. בטוח וללא כימיקלים: בניגוד לשיטות הדברת יתושים מסורתיות כמו תרסיסים או דוחים המכילים לרוב כימיקלים, קוטלי יתושים חשמליים מציעים חלופה בטוחה יותר וללא כימיקלים. הם אינם פולטים אדים מזיקים או משאירים אחריהם שאריות, מה שהופך אותם מתאימים לשימוש בבתים, משרדים וחללים חיצוניים מבלי להוות סיכונים לבני אדם, לחיות מחמד או לסביבה.
    3. ידידותית לסביבה: קוטלי יתושים חשמליים הם בעלי השפעה מינימלית על הסביבה בהשוואה לשיטות הדברה אחרות. על ידי ביטול הצורך בתרסיסים כימיים או בסלילי יתושים, הם תורמים להפחתת זיהום האוויר ושחרור חומרים מזיקים לאטמוספירה. בנוסף, מכיוון שהם מכוונים במיוחד ליתושים, הם עוזרים להגן על חרקים מועילים כמו דבורים ופרפרים.
    4. חסכוני: השקעה בקטלן יתושים חשמלי יכולה להיות בחירה משתלמת בטווח הארוך. בעוד שעלות הרכישה הראשונית עשויה להשתנות בהתאם לדגם ולמאפיינים, למכשירים אלה יש עלויות תפעול נמוכות בדרך כלל. הם דורשים תחזוקה מינימלית, הכוללת בדרך כלל רק ניקוי תקופתי והחלפת נורות, מה שמביא לחסכון משמעותי בהשוואה לרכישה מתמשכת של דוחי יתושים או שכירת שירותי הדברה מקצועיים.
    5. צדדיות ונוחות: קוטלי יתושים חשמליים מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, העונים על צרכים והעדפות שונות. חלק מהדגמים הם קומפקטיים וניידים, מתאימים לשימוש חיצוני, בעוד שאחרים מיועדים לחללים פנימיים. הם יכולים לשמש בחדרי שינה, סלון, מטבחים, פטיו, או אפילו במהלך טיולי קמפינג. עם אפשרויות זמינות של פלאג-אין או סוללות, הם מציעים נוחות וגמישות לשימוש במקומות שונים.
    6. שינה ונוחות משופרים: יתושים ידועים לשמצה בכך שהם משבשים את השינה שלנו וגורמים לאי נוחות עם הזמזום המתמיד והעקיצות המגרדות שלהם. על ידי צמצום יעיל של אוכלוסיות היתושים במרחבי המגורים שלנו, קוטלי יתושים חשמליים תורמים לאיכות שינה טובה יותר ולנוחות כללית. הם מספקים שקט נפשי, ומאפשרים לנו ליהנות מהערבים והלילות שלנו ללא הנוכחות המעצבנת של המזיקים הליליים הללו.

    יתרונות של קטלן יתושים חשמלי

    אז איך ניתן לרכוש קוטל יתושים חשמלי מומלץ?

    לרכישת קוטל יתושים חשמלי מומלץ, קיימות מספר אפשרויות זמינות הן באינטרנט והן בחנויות הפיזיות. אפשרות הכי טובה היא לרכוש קוטל יתושים חשמלי מבית  ORITRAP. החברה שלנו צברה מוניטין של מתן קוטלי יתושים באיכות גבוהה יחד עם שירות לקוחות יוצא דופן. הנה הסיבה שרכישה מ- ORITRAP יכולה להיות מועילה:

    מבחר רחב של קוטלי יתושים חשמליים: ORITRAP מציעה מגוון מגוון של קוטלי יתושים חשמליים, מה שמבטיח שלקוחות יוכלו למצוא את המכשיר המתאים לצרכים הספציפיים שלהם. בין אם אתם מחפשים מלכודת יתושים מקורה, מלכודת יתושים חיצונית או קוטל יתושים נייד לקמפינג, ל- ORITRAP יש מגוון אפשרויות לבחירה.

    איכות וביצועים מעולים: ORITRAP מחויבת לספק מוצרים באיכות הגבוהה ביותר. קוטלי היתושים החשמליים שלנו בנויים עם רכיבים אמינים ומנגנוני בקרת יתושים יעילים, המבטיחים ביצועים מצוינים במשיכת וחיסול יתושים. על ידי רכישה מ- ORITRAP, אתם יכול להיות בטוחים בעמידות וביעילות של קוטל היתושים.

    שירות לקוחות יוצא דופן: ORITRAP נותנת עדיפות לשביעות רצון הלקוחות ומספקת שירות לקוחות יוצא מן הכלל. הצוות שלנו מוקדש לסייע ללקוחות בכל פניה, ומציע הדרכה לגבי בחירת מוצר, שימוש ופתרון בעיות. הם שואפים להבטיח חווית קנייה חיובית והם זמינים לטפל בכל דאגה או בעיה שעלולה להתעורר.
    יש אפשרות לבצע הזמנה באתר ולקבל את המוצר עד פתח הבית תוך פרק זמן קצר.

    ביקורות והמלצות אמינות: ORITRAP זכתה לביקורות חיוביות והמלצות מלקוחות מרוצים. על ידי רכישה מאיתנו, אתם יכולים לסמוך על החוויות והמשוב של קונים קודמים, שיעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

    מדיניות אחריות והחזרה: ORITRAP עומדת מאחורי איכות המוצרים שלהם ולעתים קרובות מציעה אחריות כדי לספק ללקוחות שקט נפשי. במקרה של פגמים או תקלות, יש לנו מדיניות החזרה ברורה כדי להקל על החלפות או החזרים, כדי להבטיח את שביעות רצון הלקוחות.
    מחירים: המחירים של הקטלנים באתר של ORITRAP הם מחירים אטרקטיביים.

    בעת רכישת קוטל יתושים חשמלי, תשקלו לבחור ב- ORITRAP . עם המבחר הרחב, המחויבות לאיכות, שירות לקוחות יוצא דופן, ביקורות חיוביות ואפשרויות אחריות, אנחנו ORITRAP מציעים גישה אמינה ומכוונת ללקוח כדי לעזור לכם למצוא את קוטל היתושים החשמלי האידיאלי העונה על הדרישות שלך.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0