עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    קוטל חרקים חשמלי

    הימצאותם של חרקים מעופפים כמו יתושים, פרפרי עש, ברחשים ומעופפי לילה נוספים היא תופעה מטרידה וכל משפחה עושה כל שניתן כדי להיפטר מהם, כך שלא יפריעו לשגרת היום יום וזאת באמצעות קוטל חרקים חשמלי.

    פתרונות לתופעת היתושים

    השלב הראשוני הוא לעשות פעולות שונות כדי שהיתושים לא יגיעו לקרבת הבית. מכיוון שהם אוהבים מקורות מים, יש להקפיד לא להציף את הגינה במים אלא לבצע השקיה מדודה ללא שלוליות. לא להשאיר מים על המדרכות לאחר ששוטפים את המכונית, כדי שמקום זה לא יהיה מוקד משיכה של היתושים.

    בנוסף לכך, אם נוצרות שלוליות בשטחים ציבוריים, חשוב ליידע את הציגי העיריה כדי שיבוצע ריסוס תוך פרק זמן קצר ובדרך זו לא יהיו במקום זה אלפי יתושים שיטרידו את מנוחתם של כל השכנים.

    עקיצות של יתושים

    עקיצות של יתושים הן תופעה מאד לא נעימה ובמיוחד כאשר מדובר בתינוקות או בילדים קטנים. זו הסיבה שמתקינים כילה סביב מיטות של תינוקות כדי להגן עליהם. הילדים הקטנים הם רגישים מאד והעקיצות הללו הן כואבות ולעיתים גם מתפתחות לשלפוחיות ולאלרגיות.

    שימוש במכשור ייעודי נגד יתושים

    אמצעי עזר מצוין שמתאים לבית, למרפסת, לגינה וגם למקומות ציבוריים כמו בתי מלון, בתי קפה, חדרי אוכל בריכות שחייה ועוד הוא קוטל חרקים חשמלי אשר מצליח לקטול אותם ולהשאיר את השקט בכל מקום.
    בנוסף לקוטל חרקים ישנו עוד פתרון גאוני נגד יתושים והוא קוטל יתושים מקצועי ואמין שיעזור לכם להרחיק את המטרד היתושים.

    דוחה חרקים חשמליים

    הפעילות של דוחה חרקים חשמליים היא שקטה, לא שומעים את הפיצוצים של היתושים שנשאבים לתוכו ואין ריח של שרוף בעקבות לכידתם. זאת בעקבות ארבעת המהלכים הבסיסיים של המכשיר אשר מבוססים על לחות, חום, אור ו – 2 CO.

    במכשיר קיימת דסקית ייחודית מטיטניום דו חמצני וקרניים אולטרה סגולות. היתושים נמשכים לאור הסגול ולכן מתרכזים בסמוך למכשיר ומשם הדרך אל קטילה באמצעות קוטל חרקים חשמלי היא קצרה ביותר.

    אם אתם מעוניינים בחיים שקטים נטולי חרקים מעופפים, סמנו את הדגם של קוטל חרקים חשמלי באתר וכאשר המכשיר יגיע לביתכם תחושו בהבדל התהומי בחיי היום יום שלכם.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0