עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מלכודת יתושים מומלצת

    המטרה של הצבת אביזרים איכותיים בחצר, או במרפסת היא כדי לנטרל את כל היתושים מהזן טיגריס אסיאתי וכך להוריד את התופעה לקרוב לאפס, כדי שלא יהיה מטרד לבני הבית ולאורחים.

    הימצאותם של יתושים בקרבת הבית

    היתושים הם מטרד משמעותי בכל בית, חצר ומקומות בילוי. הם מפריעים בדיוק בזמן שכל אדם מעוניין בזמן של רוגע ושלווה ולכן העובדה שהם מתקרבים לבני האדם היא לא נעימה. לא אחת הם עוקצים ילדים ומבוגרים וכך נראות עקיצות על פני כל גופם. זהו מצב לא סימפטי, במיוחד כשרואים את כל הילדים הקטנטנים מלאים בעקיצות בבוקר כיוון שהיה גל של עקיצות בלילה.

    בכל מקום כמו מסעדה, בית קפה או בית פרטי מנסים למצוא את הפתרונות המיטביים למטרה זו. אחת האופציות המוצלחות היא הצבה של מלכודת יתושים מומלצת אשר פותחה במשך שנים רבות בגרמניה. כאשר מדובר במוצר שפותח על ידי מעבדה מקצועית לאחר מחקר של 15 שנה, יש סיכוי שהפעולה של המכשיר הזה, אכן תסייע במלחמה בין האנשים ליתושים.

    אופן הפעולה של מלכודת יתושים מומלצת

    מלכודת יתושים מומלצת היא בעלת מבנה גיאומטרי ובתוכה קיים מאוורר רב עוצמה אשר מסתובב בתוך המלכודת. כאשר המלכודת פעילה מכניסים לתוכה פיתיון בעל ריח ייחודי אשר מפתה את היתושים להתקרב למכשיר. הכמות הגדולה של היתושים שמתקרבת למכשיר נכחדת באופן מידי ובדרך זו נמנעת גם המשך הרביה שלהם והיתושות לא מספיקות להטיל ביצים ולא בוקעים מהן זחלים. זוהי גם פעולה של הכחדה וגם פעולת מנע שעוצרת את האבולוציה שלהם.

    הפיתיון בעל הריח היוצא דופן מחזיק מעמד לאורך כחודשיים וקיימים גם פיתיונות בעלי אורך זמן של שלושה חודשים וגם של חמישה חודשים. בדרך זו מניחים את הפיתיון בתוך המלכודת ורק לאחר כמה חודשים כשהחומר מתפוגג מתקינים פיתיון חדש.

    אין יותר עקיצות עם מלכודת יתושים מומלצת

    שיטה חדשנית זו מונעת ברוב המקרים את העקיצות של היתושים לאורך כל היום וכל הלילה וכך הילדים לא סובלים ממטרד זה. אחד הנושאים החשובים הוא שילדים או מבוגרים שהם אלרגיים לא ייעקצו כיוון שהדבר עלול להתפתח לגרד ולאלרגיות בעייתיות. דבר זה יגרור צורך שלהם להשתמש בתקופות ייעודיות נגד אלרגיות על כל המשתמע מכך. מי שאלרגי עושה כל שניתן כדי לא להגיע למצבים הללו של אלרגיות מיותרות.

    אתם סובלים מעקיצות בכל הגוף? מוזמנים לקנות את הפתרון האולטימטיבי של מלכודת יתושים ועוד מגוון רחב של קוטלי יתושים מומלצים שימנע את הגעתם של היתושים אליכם.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0