עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מלכודת חשמלית ליתוש הנמר האסייתי

    אחת האופציות המוצלחות ביותר עבור לכידת יתוש הנמר האסייתי היא שימוש במלכודות חשמליות לאור הפעולה האפקטיבית שלהן.

    שימוש במלכודות חשמליות

    לאחר שנים רבות של מחקר, הגיעו מדענים למסקנה שהדרך היחידה לצמצם את הכמויות של היתושים שקיימים סביב בתים פרטיים, גינות ופארקים, היא באמצעות פיתיונות אשר מניחים בתוך מלכודת חשמלית ליתוש הנמר האסייתי.

    המלכודות הללו מצליחות ללכוד לתוכן כמות גדולה מאד של יתושים מסוג זה. לפעולה מושלמת כדאי להוסיף במקום זה גם מלכודות הטלה אשר לוכדות אליהן את כל היתושות שנמצאות בהליך של רבייה וכך נכנסות למלכודות היתושות וגם הביצים והזחלים. זוהי הדרך האולטימטיבית לטיפול במקרים הקשים כיוון ששילוב של מלכודת חשמלית ליתוש הנמר האסייתי יחד עם מלכודות להטלה יוצר הפחתה רוחבית של כמויות היתושים בכל מקום.

    אופן הפעולה של מלכודת חשמלית ליתוש הנמר האסייתי

    שיטת הפעולה של המלכודות הקיימות בכמה גדלים היא שימוש במאוורר אשר בנוי במרכז של מלכודת נגד יתושים ליתוש הנמר האסייתי. כאשר מפעילים אותו משתחררות לאוויר הפתוח מולקולות ריח של הפיתיון שהוכנס לתוך המלכודת. נוצרת במקום זרימה של אוויר אשר מזכירה ליתושים את אופן ההתנהלות של בני האדם ולכן היתושים וגם היתושות הללו נמשכים לריח של הפיתיון וכך הם נלכדים במלכודת. המאוורר שואב ויונק את כל היתושים פנימה וכאשר הם מגיעים לתחתית המכשיר הם מתים.

    כאשר פותחים כל מלכודת לאחר כמה ימים של פעילות, אפשר לראות כמויות עצומות של יתושי הנמר האסייתי, ביצים וזחלים שנלכדו בתוך הרשת של המלכודת וכולם מתים. בנוסף לכך כמות היתושים אשר חגים מעל הגינה והאדמה פוחתת באופן משמעותי ביותר.

    שימוש בפיתיונות עבור המלכודת

    כאשר רוכשים את אחת מהמלכודות המעולות יש בתוכן פיתיון אשר מחזיק מעמד למשך חודשיים. יש אפשרות לרכוש פיתיונות להמשך התקופה. קיימת אופציה לרכוש פיתיון עבור שלושה חודשי פעילות או לחלופין עבור חמישה חודשי פעילות.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0