עדכון חורף 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מכשיר נגד יתושים לגינה

    יתושים רבים מתרכזים בגינה וזאת עקב הימצאותם של מים עומדים או מי השקיה. הם מתרכזים במקומות הללו ושם הם מתרבים ויוצאים לבתים הסמוכים כדי לעקוץ את התינוקות, הילדים והמבוגרים.

    פתרון נגד יתושים בגינה

    בגינה חשוב להציב מכשיר נגד יתושים לגינה גדול אשר מסוגל ליצור אפקטיביות נגד כל סוגי היתושים והמעופפים מלבד יתוש הטיגריס האסיאתי. מדובר במכשיר שיש לו אור אולטרה סגול שנראה למרחוק. האור הזה מרתק את היתושים והם מתקדמים לעברו. ברגע שהם מעליו, הם נתפסים למלכודת של המכשיר ומשם כבר אין להם דרך חזרה, כיוון שהמכשיר ממית אותם באופן מידי.

    הם נתפסים בין הרשתות הכפולות של המכשיר האפקטיבי ונעלמים בתהליך פוטו קטליזה שאינו יוצר רעש של תהליך החשמול שלהם ולא ריח של הפעולה הזו. בדרך זו משיגים את המטרה גם ללא כימיקלים ובהפרעה מינימלית לבני הבית, לאורחים וליושבים בבתי הקפה שנמצאים בתוך גינות וחצרות.

    דרכי התמודדות עם המעופפים ועם היתושים

    כדי לפתור את הבעיה שנוצרת עם כמויות היתושים בגינות, יש שתי אופציות נוספות שמסייעות מאד מעבר לנושא מכשיר נגד יתושים לגינה:

    • הצבה של מלכודת הטלה בנוסף למכשור הקיים וכך מונעים את מהלכי הרביה ומפחיתים באופן משמעותי את כמות המעופפים והיתושים בגינה.
    • כדאי לשתול כמה סוגים של צמחים ספציפיים שהם בעלי שובל ריח משמעותי. היתושים אינם אוהבים את הניחוחות הללו ולכן מעדיפים להתרחק ממיקום זה בגינה. בין הצמחים שיוצרים אפקטיביות רבה קיימים הרוזמרין, גרניון, לבנדר, מליסה ועוד.

    ניקוי של המכשור החדשני לגינה

    מכשיר נגד יתושים לגינה הוא קל מאד לניקוי. אחת לתקופה כדאי לפרק את הרשתות וכל שאר החלפים לשפוך את התכולה לתוך שקית אשפה. לאחר מכן כדאי לשטוף את הפריטים וכך אפשר לשוב ולהשתמש במכשיר באופן יעיל. אם הרשתות סתומות מרוב שימוש, היעילות שלהן תפחת ולכן חשוב לזכור לבצע ניקוי זה אחת לתקופה.

    כנסו לחנות המוצרים שלנו להתרשם מהמוצרים המיוחדים שהוכיחו את עצמם. זה הזמן עבורכם להזמין מכשור מקצועי וליהנות מימים שקטים בגינה הביתית.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0