עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מחיר של קטלן יתושים חשמלי

    יתושים מפריעים מאד בשגרת היום יום בקיץ ולכן הישראלים מחפשים פתרונות איכותיים שיאפשרו להם ליהנות באוויר הצח ללא המטרד של היתושים.

    מחיר של קטלן יתושים

    קיימים כמה סוגים של קטלני יתושים ולכל אחד מהם יש ייועד אחר, הגדלים שלהם שונים ולכן גם המחירים משתנים.
    מחיר של קטלן יתושים חשמלי של Oritrap שמיועד ללכידה של יתושי הטיגריס האסיאתי הוא 795 ₪ מדובר במכשיר חשמלי בטיב מעולה בעל פטנט עולמי המספק תוצאות מוכחות של לכידת המעופפים הללו באמצעות פיתיון ייעודי בפיתוח מיוחד ומאוורר הקים בתוך המכשיר ששואב אותם פנימה.

    קטלן יתושים שמיועד לבית ולגן מסוגל לקטול בנוסף ליתושים גם מעופפי לילה כמו פרפרי עש וברחשים הוא 399 ₪. הוא אידאלי למקומות כמו מרפסות גדולות, לגינה סביב הבית ועוד.

    מחירו של קטלן היתושים מקצועי המיועד למקומות ציבוריים שונים כמו בתי קפה, מסעדות, גני אירועים, בריכות שחייה גדולות ועוד הוא 639 ₪ . לאור שיטת העבודה יוצאת הדופן שלו, הוא פחות מתאים לשימוש ברחבי הבית הפרטי, אלא יותר במקומות גדולים יותר.

    קטלן יתושים חשמלי מקצועי

     

    קטלן יתושים חשמלי

    רוב קטלני היתושים מבית Oritrap פועלים באמצעות חיבור לחשמל. בניגוד לקטלני היתושים האחרים הקיימים בשוק, קטלני היתושים שלנו אינם בעלי תופעות לוואי של ריחות נוראיים של חרקים שרופים וללא רעשי נפץ טורדניים. קטלני היתושים של  Oritrap פועלים בצורה שקטה ויעילה. כל קוטלני היתושים החשמליים מגיעים עם כבל חשמלי סטנדרטי ולמקומות גדולים במיוחד ישנה האפשרות להזמין כבל חשמלי מקורי ארוך יותר.

    מי שמעוניין לרכוש קטלן יתושים חשמלי ומתקדם כדי להיפטר מבעיית היתושים ממנה המקום סובל, יכול לבחון את המחירים השונים של הדגמים הייחודיים של קטלני היתושים שאנו מציעים ובהתאם להבדלים ולמטרות השונות לבחור את הדגם או הדגמים  הנכונים עבורו. בדרך זו הוא מצליח:

    • להיפטר מהמזיקים המעופפים.
    • היתושים נמשכים אל המכשיר ונשאבים פנימה ללא רעש וללא תחושת החשמול.
    • להנות ממחירים הוגנים בהתאם לתרומה הרבה והפעילות היעילה שקטלני היתושים שלנו מציעים.

    מבצע מלכודת טיגריס + פרופשיונל + הטלה

    לסיכום

    ישנם שלושה סוגי הקטלנים חשמליים הזמינים כרגע באתר לכל אחד מחיר שונה בהתאם לייעודו. המחירים השונים של הקטלנים החשמליים נגד יתושים נובעים בעיקר מגודל, הטכנולוגיה הפעילה בקטלן ויעד שימוש שונה.

    חשוב לזכור כי התועלות של הקטלנים החשמליים שלנו, ובמיוחד הפעילות השקטה והיעילות הגבוהה שלהם הם רק חלק מהסיבות לכך שהמחיר קטלני היתושים החשמליים שלנו הינו משתלם במיוחד .

    זה הזמן לגלוש באתר הנהדר שלנו ולגלות לעומק את הסוגים השונים של קטלני יתושים החשמליים של Oritrap  ולבצע כבר היום הזמנה שתגיע עד ביתכם תוך פרק זמן קצר

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0