עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מה העלות של קוטל יתושים?

    סובלים מיתושים? זה הזמן לדעת הכול על קוטלי יתושים וחרקים מעופפים אחרים

    קוטל יתושים הוא סוג של מכשיר חשמלי המשלב בתוכו נורה פלואורסצנטית ו/או נורה אולטרה סגולה שתפקידה למשוך את החרקים המעופפים אל תוך המכשיר וברגע שזה קורה הם מחושמלים. מכשיר זה משלב בתוכו רשת מתכת המחוברת למקור חשמלי ו/או סוללות, כאשר קיימים עשרות דגמים של קוטלי יתושים בטווח עלויות משתנות.

    אצלנו בחברת אוריטראפ, החברה מהמובילה בישראל בשיווק פתרונות לבעיית היתושים והמעופפים, תוכלו למצוא מספר סוגי של קוטלי יתושים מקצועיים המספקים פתרון מלא ליתושים, ברחשים, פרפרי עש ומעופפים מציקים אחרים המצויים בסביבת המגורים וזאת לצד דגמים מקצועיים של מלכודות יתושים ייחודיות המיועדות ומותאמות לצורך חיסולם של יתושים מסוג הנמר האסייתי.

    מה חשוב לדעת על קוטלי היתושים ומלכודות היתושים שלנו?

    גם קוטלי היתושים שלנו וגם מלכודות היתושים שלנו הם בעלי פטנטים בלעדיים וייחודיים המאפשרים לכם ליהנות מפתרונות ההדברה אפקטיביים ביותר להדברת מעופפים בסביבת המגורים ובמקומות פתוחים נוספים, לרבות, בריכות שחייה, גני אירועים, בתי מלון, מסעדות ובתי קפה וכדומה.

    קוטל היתושים שלנו משלב בתוכו פטנט ייחודי המאפשר את הצבתו בכל מקום, כאשר אופן פעילותו הוא ללא רעש נפץ, ריחות חרקים שרופים והוא פועל ללא שימוש בכימיקלים. קוטל היתושים המקצועי שלנו עושה שימוש בחומרים בטוחים בלבד אשר אינם מהווים סכנה לא לילדים ולא לחיות מחמד.

    בכל הנוגע למלכודות וקוטלי היתושים המקצועיות שלנו המיועדות לחיסול יתושים מסוג הנמר האסייתי, חשוב לנו לציין שהמלכודת מבוססת על פיתון אשר פותח באוניברסיטת רוגנסובג גרמניה במשך 15 שנה, והתוצאה הינה המלכודת היחידה בעולם המיועדת ללכידת יתושים מסוג זה.

    אם כך, מה העלות של קוטל יתושים מקצועי?

    כפי שציינו בפתיח, תוכלו למצוא כיום מגוון רחב של דגמי קוטלי יתושים בעלויות משתנות, כאשר מרבית הדגמים הזולים יותר נעים בטווח מחירים של 100 עד 300 ₪. בכל הנוגע לשאלה מה העלות של קוטל יתושים מקצועי המשווק על ידינו בחברת אוריטראפ, העלות נעה בין טווח של 399 ₪ ל 700 ₪ עבור קוטל יתושים מקצועי שיודע לתת עבודה מסביב לשעון. בנוסף, תוכלו לרכוש דרכנו מלכודות ייעודיות לחיסול יתושים מסוג הנמר האסייתי בעלויות התחלתיות של 795 ₪.

    חשוב לנו שתדעו: אנו מספקים פתרונות מלאים לבעיית היתושים והמעופפים, ובין היתר אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות משירותי ייעוץ והכוונה בכל הנוגע להתאמת סוגי הקוטלים והמלכודות הנחוצים להם.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0