עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מה המלכודת המומלצת היום ליתושים?

    יתושים ומעופפים מהווים מטרד לא קטן בסביבת המגורים של כולנו, ועל אחת כמה וכמה במתחמי אירוח ובילוי הפועלים בשטחים פתוחים או בקרבה למקורות מים. עקיצת יתוש אומנם איננה מסוכנת לבריאות ברוב המקרים אך היא בהחלט יכולה להוות מטרד לא נעים הבא לידי ביטוי בתחושת גרד מציקה.

    יחד עם זאת, בקרב אנשים בעלי אלרגיות כאלו ואחרות, עקיצת יתוש עלולה להסתיים בקבלת טיפול רפואי. מעבר לכך, הימצאותם של יתושים ומעופפים בסביבת המגורים או בשטח הפתוח מהווה מטרד לנוכח הזמזום הבלתי פוסק של היתושים, דבר המחייב את רוב האנשים לפעול בכל דרך אפשרית להדברתם ו/או הרחקתם.

    מלכודות יתושים – מה חשוב לדעת?

    מלכודות נגד יתושים הן הגדרה כוללת לכל סוגי האמצעים המשמשים ללכידה וחיסול של יתושים ומעופפים כאלו ואחרים, כאשר נהוג לסווג את סוגי המלכודות לאילו המיועדים לחיסול יתושים לבין אילו המיועדים ללכידתם ובכך להביא להדברתם. המלכודות המשמשות לחיסול יתושים ידועות בשם קוטלי יתושים ואילו המלכודות המיועדות ללכידת היתושים ידועות בשם מלכודות יתושים. בשני המקרים, חשוב להבדיל בין סוגי היתושים אותם ניתן לחסל או ללכוד באמצעים השונים.

    אם כך, מה המלכודת המומלצת היום ליתושים?

    אצלנו בחברת אוריטראפ, החברה המובילה בישראל לשיווק פתרונות לבעיית היתושים והמעופפים, תוכלו למצוא מספר דגמים של קוטלי יתושים ומלכודות יתושים באמצעותם ניתן לחסל וללכוד את כל סוגי היתושים הקיימים, לרבות, יתושי הטיגריס האסייתי.

    אחד מסוגי המלכודות המומלצות ביותר המשווקות על ידינו היא מלכודת ייעודית אשר תוכננה לצרכי לכידת יתושי הטיגריס האסייתי. מלכודת זו פותחה במשך 15 שנה באוניברסיטת רגנסבורג שבגרמניה והיא מסוגלת למשוך את יתושי הטיגריס האסייתי אל הפיתיון המיוחד ובכך ללכוד את היתושים בתוך מלכודת הפועלת באמצעות מאוור רב עוצמה המובנה בתוך גוף המלכודת. מכיוון שמלכודת זו מיועדת בעיקר ליתושים מסוג הטיגריס האסייתי, קיימת חשיבות לרכישת אמצעי נוסף המיועד לחיסול יתושים אחרים בסביבת המגורים.

    קוטלי יתושים מקצועיים של חברת אוריטראפ

    לרשותנו, מספר דגמים של קוטלי יתושים מקצועיים המהווים פתרון יעיל נגד כל סוגי היתושים שאינם יתושי הטיגריס האסייתי. קוטלי יתושים אלו מיועדים בין היתר לחיסול ברחשים, פרפרי עש, מעופפי לילה, וכמובן, יתושים והיא מותאמת לשימוש ביתי, גינות קטנות, מרפסות, חדרי אוכל, בריכות שחייה ומקומות נוספים.

    למידע נוסף על סוגי המלכודות וקוטלי היתושים המשווקים על ידינו לחצו כאן וגם אתם תוכלו לדעת יותר על הפטנטים הייחודיים המאפיינים את המוצרים השונים המשווקים על ידינו.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0