עדכון חורף 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מדיניות החזרות וביטולים

    א. כל הרוכש מוצר באתר https://oritec.co.il ("אוריטק") רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן").

    ב. להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים:

    1. ברכישה של מוצר – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם.
    2. ברכישת שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מביניהם, כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

     

    ג. ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב, באימייל info@oritec.co.il או בטלפון בלבד, בטלפון מספר 077-4020787.

    ד. תוצאות הביטול עקב פגם :

    1. במקרה של ביטול עקב פגם במוצר, במידה ולא היה בשימוש, והוחזר באריזתו המקורית וכל האביזרים הנלווים, תחליף אוריטק את המוצר הפגום באחד תקין.

    ה. תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:

    במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר, ובמידה ולא היה בו שימוש בלבד, תחזיר אוריטק בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את כספו של הרוכש בניכוי דמי המשלוח והאיסוף ( דמי המשלוח הם כ-50 ש"ח לכיוון). דמי הביטול בגין המוצר יהיו 5% מערך המוצר או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם.

    ו. דעו: החזרת מוצרים לאחר שהיו בשימוש בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של אוריטק לתבוע את נזקיה בשל כך ולחייב בעבור שילוח המכשיר.

    ז. על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

    ח. לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:

    1. טובין פסידים;
    2. שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה;
    3. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995;
    4. טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;
    5. טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0