עדכון חורף 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    לוכד יתושים לחצר

    בני הבית מעוניינים ליהנות מהגינה שלהם אך בכל פעם שהם יוצאים לחצר, היתושים והמעופפים הנוספים חגים סביבם, מזמזמים, מפריעים וגם עוקצים (לא מדובר על יתוש טיגריס אסיאתי). השהייה בחוץ שאמורה להיות זמן איכות עם בני המשפחה והחברים, הופכת להיות זמן מאד לא נעים.

    פתרונות נגד יתושים

    הפתרון האולטימטיבי והאיכותי ביותר הוא לוכד יתושים לחצר משום שהוא אכן קוטל יתושים שמסתובבים בגינה וזאת בדרך יעילה וקטלנית ביותר. גם אם יש כמות גדולה מאד של יתושים בחצר, הם נעלמים מהר מאד לתוך המכשיר וכך ההטרדה נפסקת.

    עיקרון הפעולה של המכשיר מבוסס על העובדה שהיתושים אוהבים חום וגם אור וכשמדובר באור של אולטרה סגול, הדבר מדרבן אותם להגיע למקום זה. ברגע שהם קרבים נפלטת מהמכשיר כמות של לחות וגם 2 co  אשר מפעילה את מנגנון בפוטו קטליזה. כך תוך פרק זמן קצר מאד כל היתושים, הברחשים ושאר המעופפים נכנסים למלכודת שהוכנה עבורם והם נדחסים לתוך לוכד יתושים לחצר ונותרים בתוכו ללא תנועה. פעולה זו מתרחשת לאור העובדה שהקרניים פוגעות ברובד הפנימי וכך מתרחש התהליך הכימי.

    הרוגע ברחבי הגינה

    לאחר שקבוצת היתושים נעלמה בתוך לוכד יתושים לחצר, לא מגיעים למרחב זה יתושים נוספים ואם הם מגיעים הם מיד נעלמים גם כן לתוך המכשיר. בדרך זו אפשר ליהנות מפגישה נחמדה עם בני הבית או החברים ללא הפרעות וללא עקיצות. כשמדובר בגינה קטנה מספיק מכשיר אחד אך אם המרחב הוא גדול כדאי להתקין שני מכשירים וכך חלק מהיתושים מגיעים לקצה אחד של החצר ומקצתם לקצה אחר וכך כל המקום מוגן מהמעופפים המטרידים.

    מניעה של עקיצות ע"י לוכד יתושים לחצר

    אחת התופעות הלא נעימות של היתושים היא העובדה שהם עוקצים. זו יכולה להיות עקיצה אחת או שורה של עקיצות בזו אחר זו שמתרחשת על כל מי שנמצא בחצר אך בעיקר על הילדים הקטנים שסובלים מאד מהגירודים של השלפוחיות הקטנות.

    הבעיה החמורה היא שיש אנשים אלרגיים אשר העקיצות הללו של היתושים מתפתחות אצלם לאלרגיה ולכן הם נאלצים לקחת כדורים, זריקות, למרוח משחות ועוד. סיפור מרגיז בגלל יצור כה קטן ומעצבן. לכן בשביל השקט הנפשי ושלומם של בני משפחה, יש להציב את לוכד היתושים לחצר בפינה המתאימה ביותר.

    רוצים שקט מהיתושים? קנו באתר את המכשיר החדשני שיפתור לכם את הבעיה באופן נחרץ, כל היתושים ייעלמו באופן מידי.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0