עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    יתוש הנמר האסייתי – האם נפוץ בישראל?

    יתוש הנמר האסייתי החל להתרבות בישראל בשנת 2002 וממועד זה כמויות היתושים מסוג זה הולכות וגדלות.

    הימצאותו של היתוש בישראל

    יתוש הנמר האסייתי התפשט עם השנים ואפשר לראות אותו במקומות רבים ברחבי ישראל. הוא אוהב להימצא בסמוך לחוף הים ולכן רואים אותו במישור הנוף, בכרמל, בגליל המערבי וגם באזורים פנימיים יותר כמו שפלת יהודה, סביבת באר-שבע, ירושלים והגליל העליון.

    ההשלכות של היתוש בישראל

    ייחודו של יתוש הנמר האסייתי הוא בכך שהוא מסוגל לעקוץ כמה וכמה פעמים לעומת יתושים אחרים אשר עוקצים בדרך כלל פעם אחת בלבד. בנוסף לכך העקיצות הללו הן מטרידות, לא נעימות ומגרדות מאד ולכן התושבים סובלים מכך רבות.

    אחת הבעיות המהותיות הקשורות ליתוש זה היא בכך שהם מעבירים מחלות. מומחים מדברים על כ – 20 סוגי מחלות שנגרמו עקב הפעילות של יתוש הנמר האסייתי כמו לדוגמה קדחת מערב הנילוס וצ'יקונגוינה.

    דרכי התמודדות עם היתוש הבעייתי

    לאור הכמויות הגדולות של היתוש המטריד והרצון להיפטר מהם, אפשר לבצע כמה פעולות כדי להפחית את הכמויות ואף להיפטר מהם.

    • שתילה של צמחים בעלי ריחות חזקים אשר מרתיעים את היתושים ולכן הם מתעופפים מהמקומות הללו. זו הסיבה שכדאי לפזר בגינה ובכמה אדניות צמחי מליסה, רוזמרין, גרניום ולבנדר וכך הדיירים ייהנו הן מהריחות הנעימים עבורם והן מהעובדה שכמות היתושים פחתה משמעותית.
    • מים עומדים הם מכרה זהב עבור היתושים הללו ולכן יש ליבש כל מקום שיש בו מים עומדים ולהפחית בכמויות המים שבהם משקים את הגינה. כאשר כמות המים היא קטנה הם מיד נספגים באדמה וכך לא נותרים מים על פני הקרקע ובשבילים.
    • ריסוס של חומר כימי אשר קוטל את היתושים.
    • פיזור של מלכודות במיקומים שונים אשר היתושים הרגילים וגם היתושים שמתרבים נופלים למלכודת זו וכך הם לא מתפתחים. בדרך זו הכמויות של יתוש הנמר האסייתי בשטח קטנה באופן משמעותי.

    מתוך כל האופציות הללו, הדבר האפקטיבי ביותר הוא המלכודות יוצאות הדופן אשר מצליחות לקלוט אליהן המון יתושים, בקרו בחנות המוצרים שלנו ותבחרו מלכודת נגד יתושים המתאימה ביותר לשטח שלכם.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0