עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    יתושי הנמר האסייתי – איך נפטרים מהם?

    מבין כל סוגי היתושים הפעילים בישראל, יתוש הנמר האסייתי הוא היתוש המטריד והמסוכן ביותר, וזאת לנוכח העובדה שהוא מסוגל לעקוץ מספר רב של פעמים בפרק זמן קצר ולנוכח העובדה שהוא נחשב למעביר העיקרי של קרוב ל 20 מחלות שונות וביניהן, נגיף הצ'יקונגוניה ונגיף קדחת מערב הנילוס.

    מקורו של יתוש מסוג זה הוא במדינות דרום מזרח אסיה ובישראל הוא נחשב לזן פולש חדש יחסית מכיוון שהפעם הראשונה בה הוא נמצא בישראל הייתה בשנת 2002. מאז ועד היום הוא נפוץ בעיקר לאורך מישור החוף ובאזור הכרמל והגליל המערבי  והגליל העליון. כמו כן, הוא מצוי בשפלת יהודה, באזור ירושלים ובאזור באר שבע.

    כיצד נפטרים מיתושי הנמר האסייתי?

    מרבית קוטלי היתושים המשווקים כיום ברשתות השיווק השונות, אינן מסוגלות להתמודד עם היתוש הנמר האסייתי, ולכן, קיימת חשיבות לרכישת מלכודות המשלבות בתוכן פיתיונות ייעודיים ללכידת יתושי הנמר האסייתי. אצלנו בחברת אוריטראפ, החברה המובילה בישראל לשיווק פתרונות לבעיות היתושים והמעופפים, תוכלו למצוא מספר דגמים של מלכודות המיועדות ללכידת יתושי הנמר האסייתי.

    המלכודות השונות המשווקות על ידינו מבוססות על פטנט ייחודי אשר פותח במשך 15 שנה באוניברסיטת רוגנסובג בגרמניה, כאשר כל אחד מסוגי המלכודות מבטיח לכם תוצאה מיטבית של לכידת יתושי הנמר האסייתי. לרשותנו, מספר מלכודות היכולות להתאים גם לסביבת המגורים וגם לשטחים פתוחים, כאשר גודל המלכודת נקבע בהתאם לגודל השטח אותו תרצו לכסות ובהתאם להיקף וכמות היתושים באזור המיועד.

    כמו כן, אנו משווקים פיתיונות המיועדים ללכידת יתושי הטיגריס האסייתי, כאשר ישנן סוגי מלכודות בהן חשוב ומומלץ לעשות שימוש בפיתיונות עד כ 5 חודשים וישנן מלכודות בהן מומלץ לעשות שימוש בפיתיונות עד שלושה חודשים, כאשר ההבדל בין סוגי הפיתיונות הוא בכמות הגרנולות המצויות בתוך הפיתיון. בפיתיונות המיועדים לתקופה של חמישה חודשים מצויים יותר גרנולות המחזיקות זמן ממושך יותר. חשוב לציין שהחלפת הפיתיונות ניתנת ליישום על ידי כל אחד ואחת מביניכם באופן קל ונוח וללא כל חשש.

    במלכודות השונות המשווקות על ידינו ללכידת יתושי הנמר האסייתי, מצויים מאווררים הלוכדים את היתושים ומפילים אותם לתוך כיס ייעודי אותו ניתן לפתוח מעת לעת ולהשליך את לוכד יתושים שכבר מזמן לא בין החיים אל הפח.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0