עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    איזה סוג דם יתושים אוהבים?

    כשמדברים על יתושים וההעדפות האכילה שלהם, ישנו מפגש מרתק בין מדע ומיתוס. אנשים רבים תוהים איזה סוג דם יתושים אוהבים והאם יש העדפה לסוגי דם מסוימים על פני אחרים. התשובה הקצרה היא: כן, נראה שיש העדפה, אבל זה לא כזה פשוט כמו שזה נראה.

    מדוע יתושים עוקצים?

    חשוב להבין שהיתושים אינם ניזונים מדם להזנתם; יתושות נקבות זקוקות לחלבונים שנמצאים בדם כדי לעזור לביציהן להתפתח. כשזה מגיע לבחירת הארוחה הבאה שלהן, ממחקרים עולה שאנשים עם דם מסוג O עשויים להיות מושכים יותר ליתושים מאשר אלה עם סוגי דם אחרים. מחקר שפורסם ב-Journal of Medical Entomology מצא שיתושים הגיעו לאנשים עם דם מסוג O כמעט פי שניים מאלו עם סוג A. אלו עם סוג B נפלו איפשהו באמצע הספקטרום הזה.

    קוטל יתוש הנמר האסייתי

    גורמים נוספים שהיתושים עוקצים מעבר לסוג הדם

    עם זאת, סוג הדם אינו הגורם היחיד שמשחק. יתושים משתמשים בשילוב של CO2, ריח גוף, חום ואפילו צבע הבגדים כדי לאתר את היעד הבא שלהם. אנשים שנושפים יותר פחמן דו חמצני, כמו אנשים גדולים יותר או כאלה הפעילים פיזית, עשויים למשוך יותר יתושים. כמו כן, חומרים שנמצאים על פני העור או בזיעה יכולים גם להשפיע על העדפות היתושים. ההרכב המיקרוביאלי של העור שלנו, המשתנה מאדם לאדם, יכול להפוך אנשים מסוימים לאטרקטיביים יותר ליתושים מאחרים.

    לגנטיקה יש גם תפקיד משמעותי בהפיכת מישהו מפתה יותר לחרקים האלה. מחקר מצא שסממנים גנטיים מסוימים יכולים לגרום לאנשים לייצר ריחות שיתושים לא יכולים לעמוד בפניהם. כלומר גם אם יש לכם סוג דם שהוא "אהוב פחות", גורמים גנטיים אחרים עשויים עדיין להפוך אותכם למגנט של יתושים.

    קוטל יתושים חשמלי ORITRAP Home&Garden

    אפשרויות פעולה כדי להימנע מעקיצות יתושים

    ברגע שהם מזהים את הקורבן, יתושים עלולים לרדוף אותו ללא הפסקה, ולכן חיוני לאותם אנשים לנקוט אמצעי זהירות נוספים. שימוש בקוטל יתושים מקצועי, חומרים דוחים המכילים DEET, התכסות בבגדים והימנעות מהימצאות בחוץ בזמן פעילות שיא של יתושים.

    כדי להקל עליכם זה הזמן לרכוש קוטלי יתושים של oritec  וכך להיפטר מהמזמזמים הטורדניים. אם קוטל יתושים המקצועי והאיכותי שלנו אתם יכולים להיות רגועים מפני המטרד של היתושים, אז הזמינו כבר היום את אחד מהקוטלי יתושים שלנו ותיהנו ממכשיר איכותי ומקצועי + אחריות מלאה על המוצר.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0