עדכון אביב 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    מכשיר נגד יתושים לחדר

    הרצון של ההורים להגן על הילדים ועל עצמם מפני יתושים, מדרבן אותם לרכוש מכשור מתאים ולתלות אותו בכל אחד מהחדרים בבית.

    המכשיר האידאלי עבור חדרי הבית

    בחיפוש אחר האופציה האפקטיבית ביותר, בחרו ישראלים רבים לרכוש מכשיר נגד יתושים לחדר שהוא מבצע עבודה מצוינת ומנקה את רוב השטח מהיתושים המטרידים. מצב אידאלי זה מושג במכשור החדשני אשר פועל בטכנולוגיה מתקדמת, על ידי ארבעה אלמנטים שלכל אחד מהם יש השפעה עצומה על הכחדת היתושים.

    האלמנטים הם לחות, אור, חום וגם 2 CO. לכל אחד מהם יש השפעה עצומה על היתושים וכולם יחד מבצעים את כל מה שנדרש. היתושים רואים את האור האולטרה סגול ונמשכים אליו, כשהם קרבים למתקן הם מיד נבלעים בתוך מיכל האיסוף. בכל ערב כמות גדולה מאד של יתושים נבלעת בתוך מכשיר נגד יתושים לחדר וכך יש שקט לכל דיירי החדר.

    להימנע מעקיצות של התינוקות והילדים

    כאשר יתושה עוקצת תינוק או ילד, זה קורה במיקומים רבים בגוף והילדים הקטנים ממש מסכנים. לא אחת העקיצות הללו מתנפחות והופכות להיות מזוהמות וגם כואבות. אחד הפתרונות הוא להניח כילה על מיטת התינוק וכך לא לאפשר את כניסת היתושים פנימה למרחב השינה של התינוק.

    אופציה נוספת היא תלייה של מכשיר נגד יתושים לחדר, אשר יגרום ליתושים להיבלע בו וכך כל החלל יהיה נקי מיתושים לאורך כל הלילות.

    טיפול במוקדי יתושים

    חשיבה מראש וטיפול במוקדי היתושים ברחוב, תמנע את הגעתם לתוך בית המגורים. לכן ההנחיה היא להשקות את הגינות בכמות קטנה של מים, כדי שלא יוצרו שלוליות של מים בחצר. כמו כן לייבש כל שלולית מים שרואים ליד הבית, הן בשטח הפרטי והן בשטח העירוני יש לטפל בה ללא דיחוי. ייבוש השטח או ריסוס על ידי נציגי הרשות המקומית.

    אם אתם מעוניינים לישון טוב בלילה, אנחנו ממליצים לכם לרכוש את המכשירים המקצועיים הללו, לתלות אחד בכל חדר וליהנות משקט נפשי ומלילות שקטים ללא עקיצות. אנחנו כאן לייעוץ והכוונה על פי הצורך.

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0