עדכון סתיו 2024 ! מלכודת יתוש הטיגריס חזרה למלאי !

למידע נוסף השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    איך להחליף רשת נגד יתושים?

    רשתות לחלונות הן פתרון מושלם לצורך הגנה מפני כניסת יתושים או חרקים מכל סוג (ואפילו בעלי חיים). כיום כמעט בכל בית ניתן למצוא רשתות מותקנות בכל פתחי הבית כמו חלונות, דלתות וויטרינות מהסיבה ממנה כולם רוצים להימנע מכניסה של מעופפים אל תוך הבית במיוחד אם ישנם בבית תינוקות וילדים קטנים שהם בדרך כלל הרבה יותר רגישים לעקיצות. רשתות הן כלי מאוד שימושי אשר מונע את כניסתם של המעופפים וזוחלים ב-100 אחוזים.

    סוגי רשתות נגד יתושים

    כיום ניתן לראות סוגים שונים של רשתות אשר מתאימות לפתחים שונים ומיועדים עבור מטרות שונות, למשל הרשתות אשר מותקנות באזורי החלונות הן לא אותן רשתות אשר מתקינים בפתחי הוויטרינות בקומות הקרקע.
    ישנן רשתות לחלונות עם מגנט, רשתות נשלפות, רשתות הזזה, ורשתות קבועות.

    • רשת שקופה רגילה: הרשת הסטנדרטית מיוצרת באופן סטנדרטי, עשויה מאלומיניום ומגיעה בגווני לבן או אפור. היא בעלת מראה בולט יחסית והנפוצה ביותר בארץ. יתרונותיה הם במחיר הזול יחסית, ברמת העמידות המספקת, והתקנה מהירה. החיסרון הבולט הוא הנטייה להיקרע במגע מתמשך, ולכן מדובר ברשת פחות מומלצת עבור בתים עם ילדים או בעלי חיים.
    • רשת שקופה אמריקאית: רשת מהסוג הזה היא מעט יותר מתקדמת ובעלת מידת שקיפות גבוהה יותר ביחס לרשת סטנדרטית. רשתות אמריקאיות עשויות מפיברגלס איכותי וחזק ומגיעות בגוון שחור. מדובר בסוג המומלץ ביותר מבין שאר סוגי הרשתות לחלונות בזכות העמידות שלהן לשימוש ממושך.
    • רשת שקופה גרמנית: רשת זו עשויה מפוליאסטר עם סיבי פחמן, בעלת מידת שקיפות מיטבית, ומגיעה בגוון שחור. הרשת הגרמנית נחשבת לאיכותית והמוצלחת ביותר, עם שקיפות מקסימלית, חוזק ועמידות גבוהה, יכולת חדירת אוויר גבוהה במיוחד והגנה מפני קרני UV. עם זאת, גם מחירן הוא גבוהה יותר ביחס לשאר הרשתות לכן היא פחות נפוצה.

    אז איך מחליפים רשת נגד יתושים?

    קורים מקרים רבים מהם הרשת באחד החלונות נקרעת או רשת של וויטרינה ניזוקה בגלל שימוש ארוך טווח או בגלל חיות מחמד למשל, וישנו צורך בלתקן את הקרע או אפילו את כל הרשת תלוי בגודל של הקרע והאם בכלל ניתן לתקן אותו בלי להחליף את כל הרשת.

    אם ישנו רק קרע קטן והוא בר תיקון באופן עצמאי, ניתן לעשות זאת אפילו בעזרת חוט ומחט ופשוט לתפור את החור הקטן הזה.

    אם ישנם קרעים גדולים או קרעים בכמה מקומות, כנראה שהנכם תהיו זקוקים להחלפה מלאה על ידי אנשי מקצוע אשר מתמחים בהחלפת רשתות מכל הסוגים ומכל הגדלים. אלא אם אתם יודעים להחליף ולתקן בכוחות עצמכם. וכאן אתם צריכים להיות זהירים ודי מדויקים.

    יתרונות של רשתות נגד יתושים

    אם עדיין לא התקנתם רשת נגד יתושים ועדיין בטוחים שאם תדאגו לסגור דלתות וחלונות אז המעופפים אינם יגיעו אל ביתכם, אתם טועים, הם כל כך זריזים שאתם ממש לא תשימו לב לאיזה יתוש או דבורה שהגיעו לבקר, ואז כבר יהיה לכם יותר קשה להוציא אותם מהבית שלכם, לכן תשקלו שוב התקנת רשתות אצלכם בבית ותוכלו ליהנות מכמה יתרונות, כמו:

    • מראה אסתטי: רשתות מוסיפות למראה החלון ולעיצוב הבית. ניתן למצוא רשתות בגוון שחור או אפילו בגוונים נוספים, ולכן ניתן להתאים אותן לסגנון הבית.
    • הגנה מפני יתושים וחרקים: רשתות מונעות מיתושים, נמלים וחרקים אחרים להיכנס לבית.
    • חומרים איכותיים: רשתות עשויות מחומרים איכותיים ועמידים, כמו פיברגלס או פוליאסטר ועוד.

    כמו שניתן לראות שרשתות נגד יתושים מהוות המון נוחות, והסטטיקה לחלונות שלכם והכי חשוב שהבית שלכם יישאר נקי ומוגן. אם אתם עדיין מתלבטים על איזה רשת הכי כדאי לכם ללכת הכי פשוט זה לרכוש קוטל יתושים מומלץ ומקצועי מבית ORITRAP ותיהנו ממכשיר איכותי ואמין שיסיר מהבית שלכם כל מטרד של יתושים. אז השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם עם הצאת מחיר שאסור לכם לפספס!

    לשבת בגינה בלי עקיצות!

    כנסו ורכשו

    לרכישה לחצו כאן
    חברת שיווק וקידום אתרים חברת שיווק וקידום אתרים שירותי קידום אתרים יו די סטודיו
    0